O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

niedziela, 27 listopada 2011

Bling w Less is more - week 43

Skoro w tym tygodniu w Less i ss more   w tym tygodniu dominuje 'Bling" to niech będzie. U mnie jest taki dość prosty. To chyba z racji tego, że lubię  taką prostotę. Przy okazji powstało też kilka innych w tonacji czrnobiałosrebrnej.






20 komentarzy:

  1. hola Lin, very elegant cards, a really beautiful work, well done Lin.
    a hug from Palma

    OdpowiedzUsuń
  2. SUCH a clever and creative way to use the border embossing folders. Wonderful cards! TFS
    Cheers, Karen
    alteredscrapbooking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovley cards, great CAS design
    The pop of colour on the first looks fabulous
    Thanks so much
    mandi LIM

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany jakie grzeczne te kartki

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutely beautiful cards!
    I love the bling!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!!! Cudne są!!!
    Piękne proste formy- baardzo eleganckie, stylowe :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful cards. Thanks for your comments on my card - the border of snowflakes was stamped directly onto the card base and embossed with gold embossing powder.

    OdpowiedzUsuń
  8. A beautiful bling-y selection

    Kathyk

    OdpowiedzUsuń
  9. Stunning cards, a wonderful design.

    OdpowiedzUsuń
  10. These cards are so beautiful. I love the clean and simple look with the bling.

    OdpowiedzUsuń
  11. W minimalizmie siła - pięknie Ci to wyszło!! La la la !!

    OdpowiedzUsuń
  12. These are all so pretty, the embossed panels add such a great element to the design :)
    Jenny x

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ one piękne i eleganckie:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. oh la la! trop classe! elles sont splendides! biz

    OdpowiedzUsuń
  15. Wooow...Halinko- to biało- czOrne to powalająco piękne jest!!!!!!Jestem pod ogromnym wrażeniem, dałaś czadu!!!
    ps ciastek off corse żałuję, ale wiem, że w DG czekUlada będzie, więc już się wpraszam :P:D:D wiesz , co się odwlecze to nie uciecze;))
    ps1 Dzięki serdeczne za przecudne karteczki!!!Wzięłam Nadii 2 szt, oczywiście, że nie poślę ich w świat, nikt se nie zasłużył na takie pięknoty!!!:D:D
    Mam 2 myszowate i jestem baaardzo szczęśliwa, dzięki!:)*Pozdrowienia i do zoba...czenia:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, beautiful work, stunning Karen x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka