O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

piątek, 25 listopada 2011

Wyzwanie

Tydzień 42 w Less is more jest pod hasłem

Silhouettes
 

moje wyszło tak
 
a przy okazji powstały też takie
 

 

9 komentarzy:

  1. Super cards.
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    OdpowiedzUsuń
  2. Linko, no muszę Ci napisać:
    Uwielbiam Twoje komentarze:)***
    A teraz odpowiadam;) Czasem sypiam;)
    Buziole:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana śliczne karteczki.
    A co do tary, to wystarczy, że już mój niemąż się za mnie nabija i majtki na niej każe mi prać.
    Kiedyś nawet się za nią wzięłam, to mnie gadzina nagrał i znajomym wysłał, jaka bieda u nas. Ubaw był po pachy.
    Za to dzisiaj na pyszczek padam. Przemalowałam całą kuchnię i hool. Malowanie - pestka. Weź potem posprzątaj. Masakra.
    Wielkie buziole

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja ukochana aktorka - mój ideał piękności!! A karteczka NAMBAR 2 MI SIĘ PODOBA :-P

    OdpowiedzUsuń
  5. Hola Lin , thank you for your comment, i'm glad to see you:D.
    Fantastic cards!, my favourit is the first, beautiful silhouette of Audrey H.very elegant.Good Job Lin.
    A hug from Palma de Mallorca

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podobają,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. oh qu'elles sont belles!!! biz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka