O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

sobota, 19 listopada 2011

Nadinkowe cudniaki

Dziś pod okiem Nadi, która jest niesamowicie zdolna i kreatywna, zrobiłam taki oto wisior.


W tej chwili to wisior, a ma możliwość zamienićsię w wiele innych biżuteryjnych przydasiów.

8 komentarzy:

  1. O kurdelek, ale czadowy:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten wisior. Taki jedyny w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Lin-ka - ja dopiero jutro będę nad zdjęciami siedzieć i obrabiać i dawać na post z BABIŃCA bo dziś już nie mam siły :))) :-) Fajnie spędziliśmy czas co?! :-* Jesteś kochana - fajnie się z Tobą pracowało się - tworzyło się - jesteś bardzo zdolna - Hej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się ,że się Wam mój naszyjnik podoba. Mnie też przypadł do gustu. Idealnie pasuje do wielu rzeczy z mojej szafy. :)

    Nadka... i vice versa, i vice versa)))). Myślę, że warto to powtórzyć. Na pewno nadarzy się ku temu okazja.

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne kolory tych kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka