O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

czwartek, 15 kwietnia 2010

Komunijnie... c.d.

Kartki komunijne zrobione na zamówienie. Zrobione pod wpływem chęci oderwania się od smutku i szukania wsparcia w kolorze. Stąd  jedna biała z elementami złota, druga niebieska.
W białej wykorzystałam  zwykły papier wizytowkowy, wykrojnik spellbindersa i  sizzixa , gotowe naklejki (kielich i napis IHS) oraz.... perełki do paznokci. Co do tych ostatnich to stwierdzam, że pod względem wielkości i ceny biją na łeb na szyję  perełki Papermanii albo inne, typowo przeznaczone do  prac ręcznych. (hmmm...   ale  paznokci też się nie pozbywamy przy myciu naczyń  wiec... muszę dla tych perełek  znaleźć nową kategoryzację ;)
Co zaś sie tyczy złoceń  wokół brzegów to wreszcie wykorzystałam  swój "gorący pisak" i złotą folię. Zaczynam go coraz bardziej lubić.





Niebieska kartka ... tu wymieszałam papiery różnych firm. Jakich? ano ...jak zwykle nie mam pojęcia jakich. Grunt,że mi spasowały.

5 komentarzy:

  1. Śliczne te kartki Halinko, z tych dwóch mnie bardziej podoba się ta w niebieskościach, ale ta cała w bieli z postu niżej cudna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, to co Ty wyprawiasz z papierem to przechodzi ludzkie pojęcie!!!Kartki cudne, wiem bo mam okazję przekonać się o tym namacalnie:))Jeszcze raz, dziękuję:)**

    http://mjcodziennik.blogspot.com/2010/04/cos-pieknego-przemyslenia-poranne.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki. Obie !!!!
    Chociaż ta biała jest chyba delikatniejsza.
    A co do moich papug, to tak się złożyło, że ludzie sobie kupują, potem im się zwierzaki nudzą i lądują u mnie. A że tu mają warunki takie jakie mają, to się rozmnażają. I już sił nie mam. Wykastruje całe to tałatajstwo i tyle !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks for stopping by my blog and leaving me a nice comment. Sorry I can't speak your language but hope you stop by again. Lovely religous cards. Pat

    OdpowiedzUsuń
  5. no i .... nie wiem co powiedzieć. Zatkało mnie na amen.
    Bardzo Wam dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka