O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

wtorek, 30 sierpnia 2011

Na szybko

Teraz jedna, bo na więcej nie miałam czasu. W rzeczywistości kolory bardziej intensywne.
tłoczony papier jest barwiony cieniami do powiek.


6 komentarzy:

  1. Ale za to jaka piękna Ci wyszła. Masz taki szablon na tego kwiatka, czy on jest właśnie tłoczony?
    I te kolorki... Naprawdę super efekt !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Drotka, ten kwiatek to jest folder sizzixa. Na tylle duży, że po wytłoczeniu można go wycinać nożyczkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka!!!
    Wytłaczane kwiatki prezentują się bosko :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. oh elle est très chic et classe, biz

    OdpowiedzUsuń
  5. BArdzo ciekawa kartka:) I jaka Ty pomysłowa jesteś:) Świetny efekt koncowy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka