O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

czwartek, 25 sierpnia 2011

srebro z żywicą

Zabawa w tworzenie biżuterii też daje sporo satysfakcji. Może nie tyle z samego efektu końcowego czerpię zadowolenie co z możliwości poznawania nowego materiału. Choć czy jest on taki nowy?
Ta żywica  trochę przypomina UTE, choć  sposób  jej obróbki jest inny.
Tym razem wyszło tak.
Tu spore zbliżenie żeby było widać przezroczystości barwienie. To efekt zamierzony. W środku zatopione srebrne druty. 


A całość prezentuje się tak:


5 komentarzy:

  1. bardzo ładnie się prezentuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli już wytopiłaś łyżeczki do kawy?:>:D:D Efekt fajny, a kawa i tak najlepsza jest gorzka...Rób tak dalej, a w szkole będą Ci mogli na PUNKIEL skoczyć ze swoim etatem:D:D: Srebrna potentatko:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ kobieto! nie wiedziałam że czegoś takiego potrafisz robić! Piękna ta wisiora!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka