O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

poniedziałek, 25 kwietnia 2011

zakładka do książki

niby nic,ale ma do spełnienia zadanie

8 komentarzy:

  1. Hmm, niby nic - ale taka sympatyczna ;))I co tam z bransoletką - wysłałaś? Czekam żeby zacząć większą robić po wzorze tej co masz. Pozdrawiam, :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you for visiting my blog. Love your bookmark and even though I don't speak your language I listened to the music video and it was beautiful. It made my feel joy. Pat

    OdpowiedzUsuń
  3. What a lovely bookmark! the punched edge and collage of stampings look wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajniutka zakładeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosska jest!!!
    I do tego w kolorach należących do tych "naj" :))
    Miałaś świetny pomysł z tymi motylami siedzącymi na sznurku :D
    :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i bardzo miłe słowa. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka