O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

środa, 6 kwietnia 2011

Cudniasty naszyjnik :)

Nie wiem  czym się bardziej cieszyć? A może wszystkim  razem? Chyba to bedzie  najlepsze bo to aż  5 przyjemności w jednym:
1)  mam cudny naszyjnik zrobiony przez Nadię, która jest  bardzo wszechstronna i robi piękne  rzeczy.
2) wygląda ten naszyjnik rewelacyjnie  jako dodatek do  mojej garderoby,
3) budzi zachwyt moich podopiecznych , którzy go  dziś wymacali i obmacali bawiąc się dźwiękiem, kształtem i kolorem. Tu należy czytać - dzisiejsza praca kompensacyjna wyszła sama z siebie  bez moich  specjalnych przygotowań ))))
4) przyciąga wzrok innych
5) jest  niepowtarzalny w swej kolorystyce (przynajmniej przez jakiś czas, dopóki  Nadia nie znajdzie innej chętnej osoby na  takie  samo cudo).
Polecam Wam  jej stronkę. Ma tam naprawdę sporo ślicznych rzeczy. I można je kupić )))))


Dodam też, że do naszyjnika mam bransoletkę i śliczne lniano-bawełniane serducho. Serducho  nie do noszenia, ale jako dyndadełko do szafy, albo na klucz  do biblioteki  rewelka.

6 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka