O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

sobota, 7 maja 2011

Podróżąwnik cz 1.

Wreszcie skończyłam pierwszą część wakacyjnego albumu. Dopiero połowa  zrobiona, ale nie mam kiedy, a jestem  mobilizowana przez mążżżonka. w dość delikatny sposób więc langsam, langsam aber sicher ))))
Część albumu już pokazywałam (tutaj) , a reszta  poniżej. Zdjęcia może nie ten teges, ale  już zdolniejsza nie będę.


Muzeum jest otwierane kluczykiem


A tu  dodatek szklany w postaci  wisiora sklejanego taśmą Tiffanego.

I ów wisior. Jest  dwustronny. Oczywiście środek to zdjecia. Widać tu, że cyna jest napaćkana, ale to efekt zamierzony.


Tu nie bardzo widać, ale  to trzy zdjęcia  kaskadowo przesuwające się.


Druga strona kaskady z dołączoną następną kartą


 I następny wisior.

Jako ,że zdjęć sporo więc pojawiły się książeczki



Ostatnia karta w tej części. Otwierana "na odwyrtkę" Po prawej stronie  koperta na druga płytę ze zdjęciami, a z lewej "odwyrtnik" z kieszonkami na zdjęcia








6 komentarzy:

  1. świetnie zaprojektowany albumik i bezcenna pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ożeż matko!! Nie źle narobiłaś się!! Halinka, bransoletka dotarła, dziękuje za niesamowicie śliczną kartkę!! Tak miałam zapracowany tydzień że nie miałam na nic innego czasu, ledwo przypełzałam do domu padając na pysk ;))) Od poniedziałku obiecuje wziąć się do roboty :))

    OdpowiedzUsuń
  3. No toś się napracowała :) Efekt cudny.

    OdpowiedzUsuń
  4. koniecznie musisz go pokazać przy najbliższym spotkaniu - jestem bowiem pewna, że zdjęcia w ogóle nie oddają jego uroku

    taki album to trzeba wyoglądać na wszystkie strony :D

    OdpowiedzUsuń
  5. :)
    To dopiero I część. Druga niestety musi poczekać do wolniejszej chwili, ale macie rację. To naprawdę fajna pamiątka z wakacji. Jak tylko będzie okazja to go dam do obmacania.
    :)
    Pozdrawiam Was cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Album REWELACJA!!!! Szczęka mi opadła;) a te guziczki z motylkami- cudne!!!!RAny, skąd, gdzie i kiedy je dostałaś, zrobiłaś, kupiłaś....
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka