O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

piątek, 15 kwietnia 2011

Coś zamiast szkła

czyli podstawka do świeczki. Żeby było inaczej niż do tej pory no to sobie zrobiłam. Nooo. wyszlifowałam połowę  strusiej skorupy. Twarde to draństwo jak nie wiem co. Gęsie wydmuszki przy tym to  piórko.





2 komentarze:

  1. O kurcze piękne !!!!
    A gdzieś Ty strusie jajo dorwała?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorotka, to ze strusiej fermy, którą odwiedziłam w czasie wakacji. Ale, co tam jaja, jakie fajne były małe struśki )))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka