O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

piątek, 12 listopada 2010

Wczoraj...

... byłam na imieninach (spóźnionych) i nie  mając w co  zapakować upominku zrobiłam takie oto pudło z szybką, przez którą widać  kartkę jako zwieńczenie całości. Kartka też mojej roboty. Zapakowany prezent już niestety nie.


Zdjęcie jak zwykle robione na szybko i w  świetle sufitowej lampy. Dodam tylko, ze pudło było wielkości  26x14x14 cm.  (bez pokrywki :)   ))))

4 komentarze:

  1. A to drewniane pudło jest???Bardzo oryginalny pomysł!!!dodatkowy prezent wyszedł!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na wymiary pudła to ma powyżej metra ? Oj to wielgachne :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lejdik - pudło jest z odzyskanego kartonu po nowym żyrandolu. (Szkoda wywalać taki materiał ;), zwłaszcza, jak się nie ma w co zapakować prezentu.

    Rudlis ... takie wielkie było tylko przez moment. Już ma normalne (mikrusne) wymiary :)

    Dorotka - ja jednak z prezentu ))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka