O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

poniedziałek, 29 listopada 2010

Okładki

I znów okładki. Część zrobiona jakiś czas temu, a druga część wczoraj. Wszystkie (jak zwykle) na prośbę koleżanki. Zastanawiam się, czy  nie otworzyć sklepiku z okładkami robionymi "na wczoraj".
Większość zdjęć kiepściutkich, ale  zdjęcia były robione późnym wieczorem, w świetle  bardzo słabej lampy sufitowej i telefonem.



2 komentarze:

  1. Ja myślę nawet że ponadprzeciętne!!!
    Te kolorki energetyczne, te tuszowania;)
    Mniooodek:))
    Myszowate też mogłabyś na wczoraj zrobić, co one takie k... opuszczone w tym pudełku siedzą???;))
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka