O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

sobota, 13 listopada 2010

moooooje segregatory i booombka

Zrobione jakiś czas temu (jak zwykle u mnie poślizg) i teraz lakierowane. Bzowy będzie się świecił jak psu jaj...a, ale jestem z niego zadowolona bo cieniowania wyszły  tak jak chciałam.


Tu drugi. Ten jest matowy. I to jedyne co mi się w nim podoba. A miał być taki PIENKNY!!!. Niestety tak to jest jak ktoś ma zeza przy malowaniu kresek i próbuje to potem zamaskować papierem ryżowym. Wylazło brzydko, ale teraz mam nauczkę i wiem, że papier ryżowy  nie zawsze jest właściwym materiałem.





I na koniec boooMbka zrobiona miesiąc temu w Magnoliowym Dworku  Kasia się nade mną zlitowała (znając moje ślimacze poślizgi) i pociągnęła mi  bombkę  podkładem (ładnie zwącym się primerem), a ja ją wykończyłam tworząc (jak zwykle) kompozycje z kilku elementów. (Zaczynam się łapać, że w niektórych wypadkach wychodzę na tym jak Zabłocki na mydle ) Tym razem  jest oK.


Bombka też się będzie świecić.

3 komentarze:

  1. W zimie powinno się właściwie świecić wszystko, to podobno dobre na samopoczucie;) A wiesz, tak patrzę na tą kratkę, wyszła naprawdę dobrze, faktycznie ryżowiec ciut zaszkodził temu segregatorU;)
    A bombka...zmilczę, zazdrość mnie zeżre, cholera nie lubię bombek robić;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku - ja bym coś takiego nigdy nie zrobiła tak precyzyjnie, bo to co ja kleje wychodzi mi nie wiem dla czego zawsze brudno - chyba mam takie paluszki które to oto błoto sami wytwarzają :)))
    A pro po drugiego segregatora to nie wiem jak w rzeczywistości ale jak na zdjęciu to wygląda rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, wszystko wszystkim ale bombka jest przesliczna :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka