O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

wtorek, 21 września 2010

Pod -różą- wnik czyli zajawka wakacyjnego albumu 2010

Robię, robię i końca nie widać, a po wakacjach już tyle, tyle czasu..... Pocieszam się tym, że do końca  zostało mi tylko 46 zdjęć, 48 kartek z opisami wydarzeń i jedna koperta na druga płytę ze wszystkimi zdjęciami.




6 komentarzy:

  1. Super "Podróżnik" Halinko :) I całkowicie Cię rozumiem, że robi się, robi i końca nie widać :) Ale to co na razie nam pokazałaś jest świetne :)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa otuchy... i za pozytywne zdanie o tym co już zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o mamo
    niezły zapiśnik podróżniczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, a to sobie Państwo powakacjowali...
    Księżniczkę Halinę woził osobisty szofer, po czym księżna raczyła była przejść się po pałacach w odzieniu dość skąpEM, po czEM wzięła sprawy w dłoń swą delikatną i wymacała strusiowi jajo...
    Fajowski albumik!!Rób dalej, super pamiątka się szykuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudny album się szykuje !!!!
    Chętnie bym go pomacała. Może wpadniesz z nim do mnie na kawkę?

    OdpowiedzUsuń
  6. Powakacjowali? To mało powiedziane. Myśmy się powywakacjowali. Było (jak zawsze) interesująco, niespodziewankowo, cicho i przygodowo. Jednym słowem tak jak lubimy :)

    A album bedzię do pomacania jak go skończę, zaś kawę możemy pić już teraz... tylko że zostaje nam ta wirtualna, bo realna to dopiero na spotkaniu w Heliosie, na które serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka