O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

poniedziałek, 6 września 2010

10 rzeczy...

Zostałam zaproszona przez pijaną_wiatrem do zabawy "w 10 rzeczy".

Zasady są proste:
1. Napisz, kto Cię zaprosił do zabawy
2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz
3. Zaproś kolejnych 10 osób i poinformuj je w komentarzach

No to  odpowiadając na zew pijanej_wiatrem ogłaszam, że lubię:

1.  poranną kawę podawaną do łóżka przez męża (od 27 lat) w każdy wolny dzień od pracy.
2. Mazury
3. dobre kino
4. dobrą książkę
5. dobrą muzykę
6.wszelkie robótki ręczne ( z wyłączeniem dziergania)
7. swoich przyjaciół
8. ciszę
9. pierogi
10. patrzeć na radość  bliskich mi osób.

Sporo tego )))))

5 komentarzy:

  1. Halinko- jedna nieścisłość- jeśli od 27 lat mąż Ci kawę do łóżka podaje to chyba zaczęłaś ją pić w przedszkolu na leżakowaniu;))Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za zaproszenie, niestety mam jakąś ogromną niechęć do takich zabaw, już miałam zaproszenia do tej zabawy i grzecznie podziękowałam, nie mniej dziękuję za pamięć

    OdpowiedzUsuń
  3. Cara - rozumiem i szanuję :)
    Lejdik - baa,,, a do tego mam tylko 23 lata ))))

    OdpowiedzUsuń
  4. słonko, no niczym Ci nie pomogę, ja też nie mam - jedynie co mogę poradzić - rzuć hasło wśród blogowiczek, może ktoś się znajdzie... I dziękuje za komentarz optymistyczny :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Halinko trafiłam do Ciebie.
    Czy mogę się rozgościć na stałe?
    ... "cisza" mnie ujęła - rzadko kto ciszę słyszy - a jest jak najpiękniejsza muzyka.
    Jola ... jeszcze anonimowa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka