O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

czwartek, 25 lutego 2010

Z innej beczki

Bianko, ten post jest dla Ciebie. W końcu pokazuję to co  ostatnio namalowałam, a rozpędziłam się dziś z tymi obrazami bo właśnie odebrałam je  z PKZtu, gdzie znalazły się po wystawie "Sylwia Nowak i uczniowie" gdzie były  eksponowane. Prac na wystawie było  sporo. Wszystkie amatorów takich jak ja. Dlatego tym bardziej się cieszę, że w ogóle znalazłam się w tym malarskim towarzystwie.

ten ma tytuł  nieoficjalny  "badyle"

 
Mało co  tu widać, ale obraz jest za szkłem, w którym się wszystko odbija (łącznie ze mną i przeciwległą ścianą )

"Maki"  wzorowane na obrazie namalowanym przez
 nie wiem kogo. Obraz jest w  którymś numerze " Świat rysunku" czy jakoś  tak. 
Obraz przywłaszczył sobie mój małżonek.


 

I na koniec  coś co  wywołuje westchnienie. To  obrazek mojego ukochanego jeziora Tyrkła, na które wrócę  już za kilka miesięcy )))
Obraz  doczeka się ramek za jakiś czas jak się dowlekę do ramiarza.

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka