O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

sobota, 28 maja 2011

serwetki 4 latków


4 letnie bąki też nieźle sobie radzą jako projektanci co widać na załączonym poniżej obrazku.  Wykorzystane materiały to kredki do tkanin, papier  rysunkowy, lniane płótno i gorące żelazko.
Serwetki przygotowane na Dzień Mamy, który właśnie wczoraj świętowaliśmy. Oprócz prezentów było  małe przedstawienie "O trzech Małgorzatkach" i troszkę  występów  tańcująco wierszykowanych :)
Dodam, że całe to przedsięwzięcie udało się  nie tylko dzięki mojej, ale i dzięki  pracy mojej zmienniczki Eweliny.





Obok każdej serwetki widać jej projekt wykonany na papierze.
Dla mnie oprócz rysowania i zaprasowania świetnym etapem pracy było słuchanie uzasadnień co jest narysowane i dlaczego właśnie to. A było  tego troszkę, oj było ))))))

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka