O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

wtorek, 24 maja 2011

# 16 w less is moor

 Przede wszystkim dziękuję za tak liczne odwiedziny i pozostawianie  śladu w postaci  komentarza. To bardzo, bardzo miłe. Jestem Wam za to wdzięczna.  :)  :) :)

A teraz już wyzwaniowo. Otóż ekipa bloga Less is moor  rzuciła następne wyzwanie. Tym razem motylowe. Ja mam tu połączone 2 w 1 bo 16 -te z 13 -tym.  (na 13- te  niestety nie zdązyłam,ale w 16 i owszem uczestniczę).
Kartka  z motylem i liśćmi  wytłoczonymi w folii. Mnie się podoba. Całkiem , całkiem. :)



4 komentarze:

  1. Our criteria is to have some white space on your card
    [or the colour or the base of the card]
    Your card is very striking
    Thank you!
    Dvia LIM mandi
    less is More

    OdpowiedzUsuń
  2. Very pretty, the leaves are beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  3. Very striking and love the embossed acetate foliage. Lovely card :)
    Jenny x

    OdpowiedzUsuń
  4. Halinka - pędź na ten blog, kamea do sprzedania jest chyba
    http://bizuteriaflorentyny.blogspot.com/2011/05/blog-post_4890.html?showComment=1306434961650#c2203073615199245801

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka