O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

wtorek, 25 maja 2010

Zaproszenie na Chrzest

Prośba  znajomej o zrobienie  zaproszenia dla jej córci na Chrzest. Zrobiłam  takie.  A swoją droga.. jak powinno  brzmieć "Zaproszenie na Chrzest" czy "Zaproszenie na chrzciny"?


10 komentarzy:

  1. Bardzo delikatne... Miałabym problem z wyborem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że prawidłowo winno być "Chrzest" bo to Sakrament chrztu świętego jest, a 'chrzciny' to tylko obiegowa nazwa tej uroczystości, więc wszystko ok:))
    W kwestii formalnej, dasz mi ten nr konta czy mam się oflagować i akcję protestacyjną ogłosić?:>:D:D
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ludka ... kartki zostały dziś wszystkie zabrane więc też się chyba podobały.

    Betik... ja tam nie miałam problemu. Dla mnie pierwsza jest najsensowniejsza, ale każdy ma swój gust wiec to mnie cieszy,że Ci się podobają i masz ciutkowy problem z wyborem.

    Lejdik... nie oflagowuj się. I dzięki za pomoc. Kamień z serca. A numer Ci dam, a jakże, na skrzynkę jutro . Teraz już nie mam siły na sprawdzanie jaki mi on :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ożesz.. nie pierwsza, tylko trzecia. Już mi padło na głowicę

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie sa piekne, delikatne i trudno wybrac, pewnie kazdyma swoj gust i zaryzykuje, jeszcze raz obejrze i wybiore...nie wiem musialabym miedzy pierwsza i druga..

    OdpowiedzUsuń
  6. You forgot I don't speak Polish but I take it your comment was a nice one. Love your latest cards dear Polish friend. Pat from the USA

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne :-)

    Halinko, kwiatuszki w drodze, daj znakc jak dojda :-)
    mam nadzieje, ze kolorki beda ci pasowaly :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dołączam do podziwiających, pozdrawiam, Nadia

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło mi, że się Wam moje "kartencje" podobają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka