O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

wtorek, 11 czerwca 2013

Gdy spali się router...

... to człek ma dużo czasu, przynajmniej w teorii, i może przeznaczyć go na robótkowe przyjemności, których część  prezentuję poniżej.
Przy kartce z ławką miałam sporo uciechy bo w ruch poszły nie tylko kredki, ale i pazzles. To właśnie przy użyciu tego ostatniego  jest zrobiona ważka i ławka.



 Tu zaś wykrojniki:  Memory Box i  Spellbinders oraz  płytka do embosingu PC

2 komentarze:

  1. Piękne obie kartki, choc pierwsza podoba mi się bardziej (to chyba przez ten tekst i aranżację, wprost zapraszającą i kuszącą do leniuchowania;)

    OdpowiedzUsuń
  2. trop jolie tes cartes toute en fleurs, il y a vraiment un air de printemps, biz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka