O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

sobota, 10 marca 2012

jednobarwnie (zaś)

Nie moglam się oprzeć mimo nawału innych prac, które jakoś tak same się nawinęły. Tym razem 58 LiM'owe  wyzwanie poszło pod hasłem SCRIPT. U mnie jest tak trochę przewrotnie ( dosłownie i w przenośni ) :)). Kto dociekliwy to się dopatrzy. Przy okazji powstały dwie inne.



23 komentarze:

  1. I love the stamps you have used - Emma W

    OdpowiedzUsuń
  2. ladne kartki! Ani nie wiem ktora mi sie lepjej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł na kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastic cards, Love the facial stamp mixed with the text...very effective :0)
    Jenny x

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi
    Wowee.... Fabulous cards love the image ....
    Hugs Sylvie xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. These are super, the subtle use of the heart shape gives a great subliminal message.
    Fabulous work!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    OdpowiedzUsuń
  7. taaakię piękności robisz:))))) wszystkie - mniam , wiadomo że jeść tego nie będziemy - bo.... szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. These are so beautiful a fab idea.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stunning - love the image used

    OdpowiedzUsuń
  10. Hola Lin ka, beautiful cards, your stamps are fab, well done.
    A hug from Palma

    OdpowiedzUsuń
  11. oh wouah! c'est très beau, biz

    OdpowiedzUsuń
  12. Absolutely terrific
    Love the first 2
    Thank you very much
    mandi
    "Less is More"

    OdpowiedzUsuń
  13. These are gorgeous love that stamp!!!x

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że moje stemple się podobają. Mnie też. Dlatego je sobie kupuję. )))

    OdpowiedzUsuń
  15. What a fabulous image....beautiful set of cards

    Anne

    OdpowiedzUsuń
  16. Great cards, love the images. Sandra

    OdpowiedzUsuń
  17. Fabulous! Love your stamping! x

    OdpowiedzUsuń
  18. Such pretty cards. The face stamp is unique.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fabulous - wonderfully striking hugs Karen

    OdpowiedzUsuń
  20. The first card is lovely. What a great group of cards.

    OdpowiedzUsuń
  21. Absolutely gorgeous cards!! Love that image stamp!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka