O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

środa, 1 lutego 2012

kurs na aŻurek )))

Zupka całkiem dobra, a kursik? Starałam się aby był czytelny. Dodam, że  można wykorzystać każdy motyw z dziurkacza, który się Wam podoba. Kiedyś próbowałam na kole. Też się dało, z tym, że na kole jest więcej  pracy. Niestety nie  mam zdjęcia tamtej kartki. I nie mam też pojęcia kto z moich znajomych  ją dostał.






























10 komentarzy:

  1. Świetny kursik!! Bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurs świetny, rewelacyjnie pokazałaś każdy ruch krok po kroku:) Szacuneczek:)
    Nie mam takiego dziurkacza ażurowego, ale można by w ten sposób z brzegowych coś wymyślić
    ;)
    Dzięki za pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super - podziwiam za precyzyjność.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, perfekcja wykonania (i kursu i karteczki:)Dzięki za inspirację:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no ja przepraszam, ja bardzo przepraszam!! Ja w takie gierki się nie gram !! Eto cóż takiego!! Eto ile tutaj pracy wsadzono!! Jo-majo - ja wysiadam :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. oh la la quel travail et quelle chouette idée! biz

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromnie się cieszę, że się Wam podoba.
    Pracy nie jest aż tak dużo. Dla mnie to normalna kartka. Nad wszystkimi spędzam zawsze około 2-3 godzin, bo jak to zwykle bywa, w trakcie robienia czegoś dochodzi do "olśnień, które koniecznie trzeba zrealizować. Z jakim efektem... cóż... Rożnie to bywa :)))
    Tym razem jest jednak tak jak trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  8. This is fabulous and very delicate work.
    luv
    Debby

    OdpowiedzUsuń
  9. Na podstawie Twojego kursu u mnie powstała taka kartka http://w-zaczarowanej-szafie.blogspot.com/2012/02/51-sie-namnozyo-zalegosci-znowu.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka