O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

wtorek, 27 grudnia 2011

Rozwiązanie zabawy ŁOOOOO, A TO JEST...????

Ubawiłam się przednie. Mam nadzieję, że Wy też.  Dziękuję Wam za wprawienie mnie w doskonały humor. A teraz wyniki. Jako nieobiektywne jury ogłaszam, że tak naprawdę to zdjęcie prezentuje żyrandol w Operze we Wiedniu. Byłam se, a coooo ))) Najbliższa prawdy była Anna Maria stwierdzając, że to jakaś lampa.
Co do  najbardziej  pomysłowej odpowiedzi  to  nieobiektywne jury zostało powalone  wszystkimi odpowiedziami, ale na dziobem na twarz padlam przy "drutkach" Anny Marii  i "zniczku" jojci.
Nagrodziska w postaci  scrapowo-dekupażowych dodatków i innego badziewia dostają:
Anna Maria i Jojcia.
 Proszę dziewczyny o adresy prywatne na adres halinara@o2.pl
Było mi  bardzo miło, że się ze mną pobawiłyście. Dziękuję jeszcze raz.

3 komentarze:

  1. o jaaaa, wygrałam coś? o.O niesamowite i już wysyłam adres :). Pokażesz żyrandol w pełnej krasie?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Żyrandola w pełnej krasie??? Jak znajdę jakieś zdjęcie z nim w roli (przynajmniej drugoplanowej) to pokażę, ale nie obiecuję, bo nie pamiętam czy takowe zrobiłam czy nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. o jacie - wczoraj nie chodziłam po blogach - miałam dzień laby, a tu dziś wchodzę i okazuje się, że wygrałam coś :D - już piszę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka