O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

poniedziałek, 5 grudnia 2011

kartkowy żarcik

Powstały trzy.  Dwie z choinką  różnią się  między sobą tylko  drobnymi elementami, ale podoba mi się guzik więc  pokazuję je obie. Choinka zrobiona na szydełku przez moją teściową, która po  latach sięgnęła po szydełko. Brawo dla niej za przełamanie się.




A tu  kartka  P(o)aTchWorKowa z bałwankami, które po przeleżeniu 2 lat wreszcie doczekały się użycia.

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka