O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

wtorek, 13 grudnia 2011

Mała zabawa dla mnie i wszystkich chętnych

No to  zrobiłam sobie zdjęcie  części czegoś co jest chyba wszystkim znane. (często mam takie ciągutki) Dlatego wymyśliłam sobie zabawę z opisem "ŁOOOO, A TO .... ? (JEST....)". Sam pomysł  zabawy nie jest mój. W CóŚ takiego bawi  się też Lejdik, którą serdecznościowo ściskam )))))
Jako, że  ma to być zabawa, a nie jakiś konkurs to  nagrody BENdom, ale nie jakieś Ferrari 1500, ani  wycieczka do Chin, ale jakieś  badziewne skrapowe dodatki. Kto chce to proszę się  ze mną bawić. Ja w osobie bardzo nieobiektywnego jury wybiorę  dwóch zwycięScÓW. Jeden to od trafienia w10, a drugi od  fantazji wypowiedzi, która mnie rozwali i nie pozwoli się pozbierać ze szczęką z podłogi.Wystarczy tylko napisać co się widzi lub co się wie :)
A reszta regulaminu? hmmmm - a kto by go tam czytał przed świętami  ))))

Acha.. Zabawa niech trwa do 26 grudnia do północy.
"ŁOOOO, A TO .... ? (JEST....)"


7 komentarzy:

  1. Ja widzę i chyba wiem, ale to mam napisać i innym podpowiadać.. no nic, niech obiektywne jury wie, że dla mnie to zniczek. a co :) jak się bawić to się bawić.
    miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ŁOOO w pierwszym momencie myślałam, że to jakaś reklama filmu "WŁADCA PIERŚCIENI" ale przy bliższym poznaniu wycofiję sie z tego. A może to lampa jakaś?? Podoba mi się ta zabawa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Można mieć drugi pomysł? bo ja mam! Drutki do szorowania garów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na moje oko ślepawe to jest dzwon!Od dołu sfotografowany....;))

    OdpowiedzUsuń
  5. a może to jakiś latający statek kosmiczny..., albo palnik w kuchence? albo jeszcze pomyślę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello, lin_ka1.

      Lovely your works, full of JOY!

      Thank you World-wide LOVE.
      and, your Support.

      The prayer for all peace.
      I wish You all the best.

    Have a good weekend.
    Greetings.
    From Japan, ruma ❀

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka