O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

poniedziałek, 10 października 2011

Wyróżnienie ?????

Jestem zaskoczona jak NIe Wiem Co! Nie przypuszczałam, że moje robótki mogą być potraktowane wyróżnieniem. Nie powiem, fajne uczucia temu towarzyszyły. Jestem  bardzo wdzięczna Nadi, że umeściła mnie na liście 16 ciekawych blogów. Hoooo Hoooo.  To chyba bez lampki dobrego wina się nie obejdzie (chociażby wirtualnej).
Wedle zasad (do których jestem zobowiązana) odsyłam Was przede wszystkim do jej bloga http://nadia-nadiart.blogspot.com/ . Z drugiej strony bez tej zabawy też  Wam go polecam. Nadka jest niesamowicie kreatywna i zdolniacha z niej potężna. Ja w każdym razie lubię do niej zaglądać.
No, dość tej prywaty...
teraz po kolei

7 rzeczy o mnie (i tu mam kłopot), ale niech będzie:

1. miłość - wciąż i bez przerwy...
2. dzieci - prywatnie i zawodowo...
3. sukces - to spełnienie się na każdym polu...
4. sztuka - w każdej formie, czasie i przestrzeni...
5. praca - mam szczęście bo ją lubię ...
6. życie - jest piękne, choć czasami trudne...
7. śmierć - coś, do czego każdy zmierza szybciej lub wolniej...

Lista adresów wyróżnionych przeze mnie 16 blogów: 

Blogów, które mnie inspirują, albo uważam, że autorki tam wystawianych prac są bardzo kreatywne jest o wiele , wiele więcej.

A teraz zadanie dla wyróznionych:

- Umieścić podziękowania i link do bloga, który przyznał Tobie nagrodę.
- Skopiować i wkleić logo na swoim blogu.
- Napisać o sobie 7 rzeczy.
- Nominować 16 innych blogerów (nie można nominować blogera, który Wam przyznał nagrodę)
- Napisać im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji.
I to już chyba wszystko :)

7 komentarzy:

  1. Kochana Linko, baaaaaaaaaaardzo mile mnie zaskoczyłaś i baaaaaaaaardzo dziękuję Ci za wyróżnienie:)Uwielbiam Twoje odwiedziny i komentarze - one są dla mnie największym wyróżnieniem:)I dziękuję Ci za nie ogromnie:)Pozdrawiam Cię bardzo ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie i odwiedziny. jest mi niezmiernie miło.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje bardzo
    to dla mnie mega zaskoczenie i wyróżnienie poważnie
    wiele dziewczyn bawi się w rożne wyróżnienia i tylko wymyśla nowe blogi a wiem, że Ty zaglądasz do mnie i to mnie cieszy tym bardziej ;-)

    choć faktycznie nie bawię sie w takie przyjemności ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. merci Lin, je suis flattée et j'apprécie beaucoup, grosses bises a toi

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo, bardzo Ci dziękuję za taki gest :) wiem, że często do mnie zaglądasz i takie wydarzenia są dla mnie dużą motywacją do dalszego działania

    OdpowiedzUsuń
  6. Linko, bardzo dziękuję Ci za wyróżnienie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję ci ślicznie za wyróżnienie,choć już się w nie nie bawię,ale doceniam i jest mi bardzo miło:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka