O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

środa, 12 października 2011

srebrzysto się zrobiło

Koleżanka poprosiła mnie o zrobienie kartki na ślub swojej siostry z uwagą, że chciałaby kartonowy tort. Jakoże  na jego zrobienie nie miałam już czasu więc wymyśliłam, że równie ciekawe będzie "magiczne pudełko", które ostatnimi czasy zrobiło się  bardzo modne, a które znajdziecie na blogu  Magic Box . Blog funkcjonuje od kilku lat. Ja na niego trafiłam w 2009 roku i  zachwyciłam się  tym co tam zobaczyłam. Kto chętny polecam do zajrzenia tam. Znajdziecie też kurs jak takie  cudeńko zrobić.
Moje jest  bez wyskakujących  szaleństw, ale za to z pazzlesowym udziałem. Otóż dom i worek na kasiorę zostały  wykorzystane z biblioteki tegoż urządzenia, a samochód przerobiłam z  jednego z clipartów Word'a. Wyszło może nie  powalajaco, ale ciut inaczej niż normalnie. W każdym razie kumpelka przyjęła bez mrugnięcia okiem i kartkę i  pudełko.
Acha pozostałe  wykrojone rzeczy przy użyciu  dziurkacza MS, Spellbindresa i sizzixa.








6 komentarzy:

  1. Dziewczyno - pudełko takie że u mnie byś dostała 1 miejsce!! Taka Glamour!! piękna i hej :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i kopertówka i pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie Wam dziękuję. Gorące pozdrówka dla Wszystkich w ten zimny, ale sympatyczny poranek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka