O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

niedziela, 26 lutego 2012

z resztek

W LiM 56 tydzień  poszedł pod hasłem "resztki" (chyba!?, bo mój osobistyczny tłumacz chory, a wujek translator  tłumaczy też jakby "po pijaku")
Moje jest takie.


6 komentarzy:

  1. Hola Lin_ka, very original and different card, beautiful stamps and your cap alphabet is great!, well done.
    A hug from Palma

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely card! Very unique and creative!

    OdpowiedzUsuń
  3. This is simply fabulous!
    What a wonderful card!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    OdpowiedzUsuń
  4. très élégant, j'aime l'originalité, biz

    OdpowiedzUsuń
  5. FANTASTIC card
    My husband and I love this style, we loved Rome, when we visited.
    We have a couple of pictures in this style and a couople of Roman/Greek figures
    LOVE IT!

    Thank you very much
    mandi
    "Less is More"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka