O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

środa, 27 października 2010

kartka

Przede wszystkim dziękuję, że tu zaglądacie. To  bardzo mobilizujące i sympatyczne odwiedziny. Choć u mnie z mobilizacją "ku przyjemności" ostatnio9 kiepściutko. Teraz dopadła mnie mobilizacja  koniecznościowa. Dlatego tez  prezentuję kartkę, która powstała  jakiś czas temu, ale dopiero dziś udało mi się zrobić zdjęcie na tyle wyraźne, że można je umieścić na blogu. A za nim wstawię to co ostatnio robiłam  to musi  kartka wystarczyć. W końcu jakiś  ruch w interesie musi byc bo inaczej to człek by  zwariował

3 komentarze:

  1. Dzięki :)))))
    Mnie to by się teraz przydała taka skarpeta z wolnym czasem w prezencie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Misio słodziak, a motyle z poprzedniego postu są odlotowe;)) po prostu!!!
    kurcze, żeby nie te maile to bym wiedziała do kogo kartki świąteczne słać , uprzednio poczyniwszy odpowiednie zakupy u Ciebie, a tak...wszyscy znajomi w książce mailowej, pewnie mają jakieś prawdziwe adresy, ale ...wiadomo to...;/Czaa zrobić śledztwo!
    pozdrowienia Halinko, dużo czasu życzę:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka