O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

niedziela, 10 października 2010

Challenge No. 79 ~ School Time! czyli po mojemu myszowate )))

Koleżanka poszła na studia podyplomowe. No to sobie dostanie karteczkę z myszą, którą przy okazji  wsadzę w myszowaty blog z wyzwaniem challenge-no-79-school-time.


 Kartka ma w kieszonce tag





Niestety... nie mogło się obejśc bez mężowych tekstów .  Cytuję:
1.    " Ty se k..a, nie mysl, że  bez wódki to przełkniesz"
2.    "Podyplomówka, to k..a, nawet nie pan pikuś"
3.   "Nie takie się rzeczy, k...a,  zapijało"

Nie wiem czemu, ale te  dosadniejsze dodatki wyjątkowo mężowi u myszy leżą. Już mu weszło w krew, i teraz ani rusz bez dosadniejszego zaznaczenia związku  emocjonalnego z myszami, przy których moja nadzieja bycie  pierwszym i nieustającym  źródłem wszelkich doznań emocjonalnych , zostaje  zdetronizowane przez  te małe  gryzonie;))) 

10 komentarzy:

  1. Great take on the school challenge! What a bright fun card and love the pocket you created. So many nice details to look at and enjoy. Thanks for joining the fun at House Mouse and Friends Monday Challenge. A new challenge starts Monday, hope to see you back again with us.

    Hugs
    Sue Drees

    OdpowiedzUsuń
  2. HA HA , nie źle twój mąż komentuję wydarzenia twórcze, humorek w domu widzę macie na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co wielbię bardziej, myszowate czy komentarze Twojego męża;))) Cudna kartka!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaaaaaaaaardzo dziękuję. Małżonek rośnie z dumy. Już oglądał następne stempelki, w które może zaopatrzyć moją niezłą kolekcję myszowatych ))))
    Za co dodatkowo ja go wielbię )))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi ya
    fabulous card, lovely papers & embelies, fantastic design,thank you for joining us at House Mouse & friends this week, hope to see you next time, sue,x

    OdpowiedzUsuń
  6. LuCki pan k.. całkiem luCki;):D

    OdpowiedzUsuń
  7. Great card...love how you added the message with the little clip too! Thanks for sharing with us at House Mouse and Friends Monday Challenge, hope to see you tomorrow!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gorgeous card :-) the image is very cute and the papers and details are perfect ,, I love the school emblem .. fabulous idea :-)

    thanks for joining us on the HM&F Monday Challenge :-)
    Luv
    Lols x x x

    OdpowiedzUsuń
  9. This is awesome! A very lovly card. Thank you so much for joining us at House Mouse & Friends Monday Challenge. Hope to see you again.

    Hugs, Natascha

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka