O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

czwartek, 24 lipca 2014

deszczowo, kolorowo, muzycznie ...

W  Less is More tydzień  181  ma  bardzo swobodną interpretację deszczowo-muzyczna. moje dwie kartki są takie


 Tym razem w użyciu farby  perłowe.
Dziewczyna  to stempel, zaś parasol to  mój rysunek, wycięty nożyczkami.

4 komentarze:

  1. Lin they are both so beautiful! Love the colours on the dancer
    Thank you so much for joining in this week
    Anne
    Less is More Designer

    OdpowiedzUsuń
  2. Two great cards, I love the colouring on the umbrella, the sheen is super!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    OdpowiedzUsuń
  3. très belles cartes. l'effet de la danseuse est superbe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Two beautiful cards :) Viv xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka