O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

poniedziałek, 26 maja 2014

Tulipany

Czasami  zaglądacie tu  poszukując czegoś do pracy z dzieciakami. Dziś pokazuję tulipany, które  (może)  kogoś zainspirują. Prace te nie są prezentem dla mam. Robiłam je  omawiając z dzieciakami  temat wiosennych kwiatów. Są banalnie proste do zrobienia.
Potrzebne materiały to  wytłoczki po jajkach, zielony karton, druciki kreatywne, farby.
Moje 4letnie Smoczyska te prace (jak zwykle) wykonały same. Moja pomoc ograniczyła się tylko (ze względów bezpieczeństwa) do zrobienia dziurek w wytłoczankowych kieliszkach. Drut kreatywny bardzo łatwo prześlizguje się  przez nawet niewielki  otwór.

 Tylko tyle kwiatów się ostało. Reszta została zabrana przez dzieciaki do domu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka