O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

niedziela, 18 maja 2014

NOC MUZEUM

Tegoroczna NOC MUZEÓW obfitowała w szereg szalonych niespodzianek, których doświadczyłam  zupełnie przez przypadek. Wraz z przyjaciółmi planowaliśmy  spokojne zwiedzanie tego, czego jeszcze nie oglądaliśmy w naszych  okolicach. Rzeczywistość  jednak nas  zaskoczyła. Obejrzeliśmy szereg  wystaw i uczestniczyliśmy w kilku  imprezach, które  nas  zaskoczyły, zaciekawiły i ogromnie usatysfakcjonowały.
Mnie jednak najbardziej ujęła wystawa  w Muzeum Historii Katowic i dwa mini koncerty w wykonaniu   Camerata Silesia  w pięknie odnowionej Willi Goldsztaina  i kameralny koncert fortepianowy Akademickiej  Orkiestry Barokowej , grającej  Eine kleine Nachtmusik. 
Przy oglądaniu  jednej  z ekspozycji wymiękłam. Znalazłam tam  bowiem całe mnóstwo rzeczy, które są w moim posiadaniu. Jestem z nich dumna, bo są  przechowywane w moim domu zarówno jako rzeczy użytkowe jak i jako pamiątki.
A tu kilka migawek.






 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka