O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

wtorek, 13 listopada 2012

Wyróżnienie

Otrzymałam wyróżnienie i jestem w szoku :)

 EUFORIA obdarowała mnie uznaniem i nagrodą w postaci wyróżnienia

 Dziękuję.

zasady, które poniżej cytuję za Euforią są nastepujące:

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

A tu  pytania zadane przez Euforię i moje na nie odpowiedzi.
 1. Kot czy pies?
                Zdecydowanie pies.
2. Wypoczywasz w górach czy nad morzem?

                Wszędzie, ale z ukierunkowaniem  na jeziora.
3. Wolisz pisać piórem czy długopisem?

                Piórem, choć  są miejsca, gdzie  jestem zmuszona  do używania  długopisu.
4. Ulubiony serial?

                Brak
5. Jaki kolor ścian najbardziej lubisz?

                W zależności  gdzie.
6. Długi sen czy długa kąpiel?

                I jedno i drugie :)
7. Jakie są Twoje ulubione kwiaty?

                Wszystkie.
8. Jaki jest Twój ulubiony zapach?

                Każdy świeży. Ze szczególnym nastawieniem na zapachy natury, zaś w perfumerii na  Davidoff'a
9. Smak z dzieciństwa?

                Śmietankowy
10. Który Bond jest według Ciebie najlepszy: S. Connery, R. Moore, P. Brosnan, D. Craig, inny?

                Zależy co brać pod uwagę. generalnie każdy ma w sobie coś.
11. Łyżwy w zimie czy rolki latem?

                Łyżwy komuś pożyczyłam i nie pamiętam komu więc  zimą zostają mi  narty,  latem  zaś rower. Rolki miałam  już paskudnie poobdzierane, a nowych  jakoś nie kupiłam (chyba nie podobały mi się  kolory butów)
))))))

Ja wyrózniam:
Skrapową maniaczkę  za totalne szaleństwo i otwartość na wszystkich i wszystko
Nadię  za piękną, pomysłową  biżuterię i niesamowity talent, którym jestem zachwycona
Ludkę za tempo, otwartość na innych i dobre serce
Shiraję za różnorodność i klimaty
gosiulęart  za talent i piękne malarstwo, którym się zachwycam
Florentynę za pracochłonną biżuterię
Barbarę  za filcowe stworki
Ewelinę za całokształt
Isaabel za  drewno
Malenkaya Belka za  fajne pomysły
em_kę za to, że robi sporo, choć tego nie pokazuje

Teraz pytania  dla innych:
1. Dla podniebienia  lody czy ciastko?
2. W wolnym czasie  film czy książka?
3.  "sprawy niecierpiące zwłoki" -----  Zapamiętywanie czy zapisywanie na kartkach?
4.  Dla  znajomych,  kolegów, rodziny, przyjaciół  otwarte  drzwi czy  uchylone?
5.  ulubiony czas to  chłód poranka czy  ciepły wieczór ?
6. Moją codzienność  charakteryzuje moja  cierpliwość czy jej brak?
7. Idee życiowe zgodne z marzeniami? 
8. Jestem realistką czy marzycielką?
9. Mój ....holizm"  to?
10.  Obojętnie  mijam ?
11.  Lubię odpowiadać na pytania?

5 komentarzy:

  1. Ha ha ha :-) A zwróciłaś uwagę, że odpowiedziałaś na pytania Cath dla mnie, a nie moje dla Ciebie? Oczywiście się tym zupełnie nie przejmuj, nie musisz odpowiadać na moje pytania. To przecież tylko zabawa :-)I dzięki za udział!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci serdecznie za wyróżnienie i za to co doceniłaś we mnie:) Ogromnie mnie to cieszy..., jestem wzruszona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, Kochana jesteś, Dziękuje ślicznie i jak znajdę czas to wszystko zrobię jak dam radę, bo teraz jest 22;08, sobota, a ja dopiero dotarłam do kompa żeby zobaczyć wiadomości bo dziś uczestniczyłam w "Babińcu" i jutro też - i będę robić warsztaty z filcu - więc nie wiem nawet kiedy wrócę. potem zaczęłam chodzić na niemiecki i na jogę - więc prawie w domu mnie nie ma ;)))Taka zabiegana ;-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Muchas gracias por el premio!!!
    Besos

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka