O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

piątek, 15 kwietnia 2016

LIM 271

Dawno nie bawiłam się wyzwaniem z Less is More.
Postanowiłam  to zmienić. W końcu dla przyjemności kartki też należy robić. Tym razem wyzwanie nr 271 obejmuje jedną warstwę i coś geometrycznego - kształt lub wzór.
Moje propozycje są  takie. Tekst wykorzystany w kartce pochodzi z internetu.



6 komentarzy:

  1. Two lovely cards, wish I could understand the text you've used! Karen x

    OdpowiedzUsuń
  2. Super cards. Your embossing on the first one made me look twice but it really is a one layer card. The shapes are beautifully delicate on that card. The second card is a lovely design.
    Thank you for joining us at Less is More.
    Sharon xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Brilliant cards !! I have also become your latest blog follower !

    OdpowiedzUsuń
  4. Very clever design on the first card and a great way of adding interest to a OLC. I love the colours of the squares on the second card, so vibrant. Great cards!

    OdpowiedzUsuń
  5. Looks like I missed a few visits last week, sorry I'm so late!
    This is a super pair of cards, I think the second is my favourite this time.
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka