O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

piątek, 18 marca 2016

To jeszcze nie koniec

Dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają i od czasu do czasu zostawiają ślad w postaci  komentarza. To miłe i mobilizujące. Zwłaszcza, gdy człowiek często nie jest zadowolony z tego co zrobił, a jeśli już jest to okazujesię, że jego gust odbiega od ogółu. Zwłaszcza w tej większej masie.
Wracając do tematu postu...
Myślałam, że w tym roku koniec z kartkami wielkanocnymi, ale byłam w błędzie. Zostałam poproszona o zrobienie jeszcze 10. No to zaczęłam robić. Przesyt tematem spowodował, że robota idzie mi troszkę "pod górkę", ale to pewnie  chwilowe. W końcu wiosna za pasem :))))


Już kiedyś  wspominałam, że  robienie zdjęć nie jest moją mocną stroną. :(

4 komentarze:

  1. Wyszło superowo:) Ta pierwsza mnie urzekła, pewnie dlatego że ma w sobie dużo słonka:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elle est charmante et pleine de fraîcheur, biz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biz
      Je suis en train, mais pas toujours avec succès :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka