O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

środa, 29 października 2014

Jesienne nastroje

Zrobiłam dwa stroiki. Jeden do domu, drugi na korytarz mojego blokowiszcza.




Stroik na korytarz powstał po to, aby zakryć   paskudną dziurę po  obdrapanej lamperii.
Przy okazji wykorzystałam maskę, o której już pisałam tu
Ciekawi mnie jak długo  powisi :)




3 komentarze:

  1. Oba wianki śliczne. U mnie na korytarzu dlugo by nie powisial. Wszystko szybko nóg dostaje.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne wianki:)
    Craftshow - super:) Szkoda,że wybrałaś łóżko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. superbe! toutes les deux, très élégant, biz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka