O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

niedziela, 23 kwietnia 2017

W szaleństwie jest metoda

Spory kawał czasu temu poproszono mnie o zrobienie kartki na 18 urodziny. Solenizant ma wiele zainteresowań. No to pod te zainteresowania zrobiłam pudełko, bo w prostą kartkę te "ciągutki"  ni jak nie chciały się zmieścić. Dodam, że kartka po zamknięciu ledwo mieściła się w pudełko. No i można ją było oglądać z każdej ze stron. :)




1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka