O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

czwartek, 27 kwietnia 2017

Trochę koloru cz2

Od jakiegoś czasu, przeglądając  blogi osób, których prace mnie zachwycają, albo które po prostu lubię,  doświadczam niemożności pozostawienia komentarza. Dlaczego? Hmmmm.... pewnie gdybym miała czas to bym do tego doszła, ale, że takowego nie posiadam przeto i... dalej  pukam do  zamkniętych drzwi. Trudno.

A teraz do rzeczy...
Wracam do kartek, które robiłam w tym roku. To ich druga część. Bardziej kolorowa. Dla niektórych właściwsza.



1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka