O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

poniedziałek, 7 października 2013

pazzlesowe wycinanki

Zaczęło się od tego, że na prośbę mojego mistrza p.Mariana, wycięłam  z folii literki do jakiejś szkolnej dekoracji. Oczywiście robiłam to  przy użyciu mojego pazzlesa.  Przy tym wycinaniu przyszła mi do głowy  kartka z foliowymi śnieżynkami.  Wyszła  w takim minimalistycznym stylu, coś na wzór kartek "z wnętrznościami". Nie pamiętam jak się ta forma nazywała w jezyku angielskim.
W każdym razie miedzu dwie  szybki  wkleiłam  śniezynki i wsypałam brokat. Wystarczająco, aby przylgnął do do ścianek i stworzył iluzję skrzenia się sniegu.



szaleństwo wycianania nie skończyło się  tylko na folii. po umyciu mat i nałożeniu na nowo kleju zaszalałam z wycinaniem  poinsettii. Wycianałam  w papierze o różnej gramaturze. Te  użyte na kartkach są z papieru kredowego 90 gram





I tu  moja następna  pazzlesowa uwaga...
Wszystko da się wyciąć pod warunkiem, że mata jest dobrze pokryta klejem, a ostrze niestępione.
Zabrudzoną matę  należy dokładnie umyć z kleju . Ja robię to zwykłą szczotką ryżową przy użyciu płynu do zdzierania naklejek. Szybko i bez męczenia się. Płyn do kupienia we wszystkich sklepach chemiczno-budowlanych.
Do folii można używać noży "nie najświeższej" ostrości. Folia też jest różna. Do wycinania lepiej nadaje się  okleina foliowa niż folia do  nadruku. Ta druga jest po prostu cieńsza. (No, chyba, że ja  trafiłam na jakąś taką cienką, ale.... nie pracuję w reklamie wiec się na tym  nie znam)

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka