O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

czwartek, 1 sierpnia 2013

Ku porządkom cz4

To jeszcze nie koniec porządkowania, bo końca to raczej nie widać, ale  zaczyna być w moim totalnym balaganie ciut bardziej estetycznie.
Tym razem  doprowadziłam do porządku swoją 30 letnią tubę na papiery.  Teraz żałuję, że nie zrobiłam zdjęcia jej  poprzedniego wyglądu, bo różnica jest kolosalna. Tuba  w tej chwili została dokompletowana do teczki, którą robiłam (chyba ) w grudniu 2012.
Tuba jest wielka. Mierzy sobie 100 cm, moja uciecha jest jeszcze większa :))))))


2 komentarze:

  1. Fajne takie, prawie jak krzywa wieża w Pizie:))Tak mi to w miniaturce wyglądało;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lejdik ... ))))))))))))))))
    Zabieraj plecak, wygodne buty, jakiś dokument tożsamości i wioooo na wałęsanie się nie tylko po Pizie. Mysle, że byłabyś zachwycona wieloma miejscami w tym kraju.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka