O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

niedziela, 24 czerwca 2012

próby i próbeczki

Ciesząc się odrobiną czasu i chcąc oderwać się od tego co przez  nieuwagę sknociłam, zabrałam sie do eksperymentowania. Próby tych eksperymentów widać poniżej. A czego one dotyczyły?
Przede wszystkim:
1. nowych wykrojników z serii memory box
2. produkcji i udoskanalaniu własnych glimer mistów (kiedyś wspominałam na forum jak sobie z tym radzę)
3. eksperymentowania na  urządzonku do wiązania wstążek, które zrobił mi (wg mego projektu) pan konserwator, który  jest niesamowicie zdolnym, twórczym i chętnym do współpracy człowiekiem.
Efekty tych prób obok.
glimer mist  - na kwiatkach  (specjalnie pisane  fonetycznie )
 oraz nowe wykrojniki (upragnione memory box i  długo poszukiwana serwetka Cherryl  Lynn














Próby z kilkakrotnym naplataniem i wiązaniem mikroskopijnych kokardek. Kokardka ma wielkość 2,5 cm :) Sznurek robi swoje, ale urządzenie się spisało. Udało mi się związać  kokardkę wielkości 1,5 cm. )))) Mniejszych jeszcze nie próbowałam, a jest szansa wiązania maleństw wielkości 1 cm
Jak dla mnie - urządzenie diablo proste i spisuje się rewelacyjnie.










I już na koniec kartka, która jest  wzbogaceniem  mojej kartki LiM;owej.  Ta  w piątek  powędruje do rąk pana konserwatora. 

4 komentarze:

  1. Świetne kartki i bardzo udane eksperymenty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danke für Deinen lieben Kommentar! Du machst auch wunderschöne Sachen! Schönen Wochenanfang!

    Liebe Grüße
    Bine

    OdpowiedzUsuń
  3. wouah! elles sont superbes, biz

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne, szczególnie ta niebieska!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka