O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

czwartek, 24 maja 2012

torciacho jako podziękowanie

Tort zrobiony na specjalne zamówienie. Pierwsza sugestia w sprawie tortu to kolory --- biały z  niebieskim. Taki też powstał. Mnie się podoba .  Wyszedł delikatnie i nie jest przeładowany. Jestem  bardzo zadowolona z kilku rzeczy. Przede wszystkim motyle są ruchome. W czasie podmuchu wiatru unoszą się i opadają tak jakby fruwały nad tortem. Druga rzecz to wypełnienia  białych kwiatków.  Ustrojstwo  kleiłam trzymając pęsetą, ale opłacił się wysiłek. Całość jest taka jak być powinna.


7 komentarzy:

  1. oh la la, wouah! c'est super, ça donne envie...biz

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny jest ten torcik ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny... delikatny i niezwykle dopracowany...
    Zachwycasz sie moimi pracami za co oczywiście wielkie podziekowania, ale Twoje są przesliczne :) nie wiem czy byłabym w stanie zrobić taki tort...
    pozdrawiam i dziekuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że i Wam się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowity torcik, zawsze chciałam taki zrobić ale tylko na planach się skończyło... Twój jest cudny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka