O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

czwartek, 17 listopada 2011

scrap 30x30 i pazzlesowe dodatki

Jakiś czas temu wpadły mi w ręce zdjęcia, które nijak było "wpasić" wteamtyczne albumy. Stąd zaczęły powstawać pojedyncze scrapy. Tym razem ""Wolny TIME malucha" :)


W tym scrapie  wykorzystana jest dłoń, która zrobiłam na Pazzlesie. I to ona posłużyła mi jako podstawa do eksperymentowania z resztkami papieru, jakich u mnie  całe mnóstwo ( a i u Was pewnie też). Łatwo wykorzystać te resztki w  Big Shocie, Wizardzie, Sizzixie. Jednak wcale nie jest powiedziane, że do maszynek typu Pazzles czy  innych , które muszą mieć maty (cirkut czy slice) nie można ich też użyć. 

W przypadku Pazzlesa jest to bardzo łatwe, bo to co chcę wyciąć widać na ekranie monitora mego kompa. Przypomnę, bo może nie wszyscy wiedzą - program Pazzles'a jest instalowany  na komputerze. Stąd ma możliwości samodzielnego komponowania i przerabiania obrazków na jakie nam przyjdzie ochota. A wszystko co  obrabiam po prostu umieszczam na  ekranie monitora tak jakbym rozmieszczała na papierze. Dodam, że  sama ustawiam sobie wielkość papieru. I staram się to robić w cm. Standardowo program ustawia nam  widok papieru w calach. To też  nie jest przeszkodą, nawet jeśli ktoś ma kłopot (jak ja) w szybkim ich przeliczaniu na cm.

 Tu widać wycięte już  rączki wycinane po konturze i jego obwodzie

A tu naklejony kontur na obrys. 

Proste jak kilo drutu:)
 

3 komentarze:

  1. Dużo roboty!!! Oj dużo !!! :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. takie resztki kuszą do jakiś scrapow targanych ;-)
    świetnie te resztki wykorzystałaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny scrap!!!
    Darcia prezentują się fantastycznie :))
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka