O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

sobota, 29 października 2011

Dla Małej Ewy

Z okazji urodzin  (bardzo ważnych :) ) zrobiłam dla koleżanki pudełko z bukietem w środku. Zdjęcia bardzo niebieskie, ale  ocieplają mi blok i mam zaklejone  szyby od zewnątrz taką "niebową folią" . Pudełko  w świetle białym poszło we fiolety z  brązami i  wrzosem






6 komentarzy:

  1. o mamo zauroczyłam się tym pudekiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełeczko:) Zawartość również. Podziwiam takie prace.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło Ci pięknie i elegancko:)Dopieściłaś w każdym calu:)
    Narożniki to tekturki z jakiegoś sklepu czy wykrojnik:)?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj żeś pięknie i koszmarrrr jakie wszystko masz niebieskie :)))) może zmień szybę na pomarańczową? Albo lepiej zakładaj różne filtry na okna żeby robić różnokolorowe zdjęcie - dopiero będzie zabawa :-***

    OdpowiedzUsuń
  5. Witajcie :)
    Koleżanka też zadowolona więc jest ok :)
    Na szczęście w świetle jej lamp pudełko miało normalne kolory ))))
    Cieszę się, że Wam się też podoba.

    Nadka... jeszcze ciut i znów będę miała normalne światło w domu. Niech no robotnicy zakończa docieplanie. Na pomarańczowo to może nie, bo mi się jeszcze mąąąążżżższczyzna zbiesi i dostanie byczego szału? Wściekły chłopina w domu to jak tajfun na morzu. Groźne, a mnie się marzy jeszcze kilka rzeczy w tym doczesnym życiu więc lepiej nie bawić się w matadora :)

    Ludko ten zawijas to wykrojnik sizilitis. Na wieczku pudełka i jego ściankach jest połączony. W rzeczywistości to jeden element, który widać na przy ściankach przy cytatach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka