O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

środa, 7 września 2011

metaliczny tydzień w less is more

Wyzwanie z  LESS IS MORE  z  31 tygodnia poszło pod  hasłem     
METALLIC


Moje wyszło tak:





13 komentarzy:

  1. These are great cards... lots of lovely shiny metallic elements on these.
    If you could possibly add a link to our challenge that would be wonderful!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    OdpowiedzUsuń
  2. łał... ale jesteście szybkie...
    Bardzo dziękuję za miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ fajowskie te kartki - łoł - ja mówisz :)))) Takie srebrne - mniam - aż lodów mi się zechciało , ale nie ma-a-a-am :((

    OdpowiedzUsuń
  4. Super metallic cards, although the card base isn't blank, they are just about CAS enough
    Good to see you
    Thank you
    Mandi
    "Less is More"

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszly te kartki. Naprawdę mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh wow such fab cards :O) Viv xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Super cards. I think I have those peel offs somewhere.
    Lynne xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ one się błyszczą!!!
    Świetne kartki :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  9. What lovely shimmery cards, very pretty
    Anne
    x

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyszło, przypomniałaś mi ze czas wziasc się za stickersowe motywy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka