O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

poniedziałek, 27 czerwca 2011

żabowo :)

Trzy kartki z żabą w roli głównej i  życzeniem doskonałego czasu  urlopowego, dla trzech koleżanek.
Materiały - jak zwykle to co  wyciągnęłam z szuflad mego  robótkowego balaganu.


8 komentarzy:

  1. Fajne , wesołe żabki :-)

    P.S. Prezentowane albumy są tegoroczne, macałaś album rok temu...:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne żabkowe kartki i takie letnio-wakacyjne :) Bardzo fajne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołe ropuszki są bardzo urokliwe!!! Takie subtelne i kobiece...!!!;)))Miód, cud, malinka...A myszowate i tak lepsze, mam nadzieję, że o nich nie zapomnisz przed wyjazdem:))
    Pozdrowienia serdeczne, ukłony dla męża!!
    A kłaniam się nisko po samo Myszowisko;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne są te żabie kartki:) niezwykle urokliwe:) A pomysł na szuwary, na pałki mnie urzekł:)Świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zastanawiam się jaki komentarz dał Twój mąż do tych żabek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. świente, wesołe, wakacyjne karteczki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również dziękuję za wizytę i tyle miłych słów :) Twoje karteczki są naprawdę przepiękne :) A te żabkowo-wakcyjne bardzo pomysłowe i fajnie wykonane :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka