O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

poniedziałek, 4 kwietnia 2011

AKCJA dla KAROLINKI

Nasze kółko pozytywnie zakręconych forumowiczek jest ogromne. Oglądamy  różne rękodzieło, dzielimy się uwagami i bardzo często , bezinteresownie,   sobie pomagamy. Tym razem trafiła do mnie prośba o  POMOC DLA  KAROLINKI.

Poniżej jest zamieszczony oryginalny tekst wiadomości
----- Treść oryginalnej wiadomości -----
Kochani.
Dnia 18.04 w Szpitalu Specjalistycznym w Chojnicach odbędzie się charytatywny kiermasz świąteczny. Dochód otrzymany ze sprzedaży różnego rodzaju prac przeznaczony będzie na chorą wnuczkę mojej siostry.
http://www.karolinaszyler.pl/procent.html
Ponieważ wiem, że posiadacie ogromne zdolności plastyczne, to proszę Was o przyłączenie się do tej akcji. Jeśli zechcecie pomóc, to odezwijcie się do mnie. Podam adres, na który moglibyście przysłać swoje prace, może to być chociaż jedna najmniejsza ozdóbka.
Przyłączcie się, proszę, bo potrzebujemy dużo środków na operację Karolinki.
Z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie.
Asia
 
Jeśli któraś z Was jest zainteresowana to proszę o kontakt ze mną, a ja potem podam namiar na Asię.

3 komentarze:

  1. Dawaj Linko- podeślę coś od siebie:))Pozdrowienia serdeczne:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Linko, prześlij i do mnie adres, postaram się coś przesłać:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka