O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

wtorek, 18 stycznia 2011

ku porządkom ....

żeby się nic  nie walało i nie było wepchnięte do pudełek, o których zapominam, że tam to wsadziłąm "na chwilę"
Dwie okładki na CD. Niebieska to  zdjęcia z festiwalu dąbrowskich przedszkolaków, bordowa z materiałami prywatnymi.

10 komentarzy:

  1. Lubię jak masz ferie, bo wtedy powstaje dużo ciekawych prac!!! Podoba mi się zwłaszcza to 2- gie pudełko, bardzo jest w moich kolorach:))
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły na okładki albumowe... może kiedyś i moje płyty doczekają się takowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Linka-Halinka , Lejdik - ciesze się że poprawia wam humor i reszcie towarzystwa!1 A co!! Płakać to my nie mamy czasy - łezki są fajny tylko wtedy kiedy sikasz ze śmiechu!! Całuje was moi ukochany i postaram się nie zawieść !

    OdpowiedzUsuń
  4. p.s. znów błąd - "poprawiam" - wiadomo :)) a reszta jak jest z blendami to tylko bardziej śmieszniej - hi hi :-P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nadusia, jest cudnie, ja bym sobie życzyła pisać w jakimkolwiek języku tak fantastycznie jak Ty piszesz po polsku!! Jesteś fenomenalna w pisowni polskiej, naprawdę jest super, a że czasem jest śmiesznie to jest weselej i hej!!Nie śmieję się z Ciebie, a do Ciebie:P:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Taaa jest !! Linka teraz będzie naszym rewolucjonizowanym miejscem spotkań , takie podziemie rebeliantów - nie do końca wiem co to i kto to - ale brzmi bardzo intrygująco-tajemnicze. podniesiemy Ci Halinka "odwiedzialność" dziś :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nadusiu- ogłaszam naszą pierwszą, zorganizowaną akcję!!! Akcja pod kryptonimem "spadamy", a polega na ...(cdn);):D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. spadochrony w ruch !!! czuch czuch !! Linka - szkoda że już śpisz

    OdpowiedzUsuń
  9. Linka, wstawaj- polatamy!!!:D
    ps Nie takie 'spadamy' miałam na myśli, Nadziu- złóż sprzęt, wycofujemy się na z góry upatrzone pozycje!!(cdn)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ty w taki sposób potrafisz wykorzystać ścinki to z zawartości tego, co jest w pudełkach, które mam na stole zrobiłabyś chyba album:) Świetne pokrowce na płytki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka