O mnie

Moje zdjęcie
lin_kowe bo od imienia,a robótkowo bo bawią mnie wszelkiego rodzaju robótki.Niekoniecznie wszystkie,ale większość z nich na pewno.A próbowałam wszystkiego co popularne zaczynając od kredki i mazania po papierze,a kończąc na przeprojektowaniu starych kuchennych mebli.Jak widać zakres dość szeroki choć cały czas oscylujący w obszarze działań plastyczno-konstrukcyjnych.Co z tego wychodzi tego nie poddaję ocenie. Robię bo to mnie bawi.I na tym poprzestanę. I dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają. To bardzo miłe.

piątek, 10 grudnia 2010

Bombka 3D

Irenka podesłała mi kiedyś link do strony  Asket, ( która robi  śliczne rzeczy z decu) pokazując jednocześnie jej bombki 3D,  które  ostatnimi czasy zawładnęły wyobraźnią  wielu amatorek rzeczy nikomu niepotrzebnych :) Chcąc  się sprawdzić zrobiłam swoją bombkę 3D. Domki i latarnia są  moje od początku do końca. Kompozycja też moja. Nigdzie nie podejrzana. Piszę o tym bo Asket  nie pozwala  na kopiowanie ani na inspirowanie się swoimi pracami. Dlatego do razu o tym piszę by nie być posądzoną o  jakiekolwiek  naruszenie jej dóbr.

Zrobienie takiej bombki wcale nie jest trudne. Każda to może zrobić bez  szkoleń za 180 zł.

8 komentarzy:

  1. No kochana piękne dzieło Ci wyszło :)
    Czy ta bombka dla mnie? ;P
    Obiecuję, że zrobię sobie taką w styczniu - jak tylko będą ferie zimowe-mam nadzieję, że mnie będziesz mobilizować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...ależ ta bombka jest piękna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja droga. Talent z Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. :))Uśmiałam się przy zdaniu, że Asket nie pozwala na kopiowanie i inspiracje jej pracami:D:D Pamiętam tę zadymę na forum o użycie bluszcza w kompozycji z różami:D:D
    Fajna bombka!!! Możesz zrobić promocje i szkolenie za jedyne 160zł!!!:D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bobka cudowna, a czy mogłabyś napisac jak ją zrobić? Jak powkładać te wszystkie rzeczy do środka żeby nie wypadały?


    Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. "Asket nie pozwala na kopiowanie i inspiracje jej pracami" takich bzdur wypisywanych tutaj już dawno nie widziałam! Bombka taka jest pomysłem Decomanii bodajże z 2007 roku! Nie moja! A kopiowanie i inspirowanie się to dwie różne sprawy, ale widać przez panią kompletnie nie do odróżnienia.
    A do Lejdik: ten się śmieje, kto się śmieje ostatni.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny

To miłe z Waszej strony. Zapraszam ponownie, jeśli tylko macie na to ochotę. :)
lin_ka